Nyomonkövetés

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan számoljam ki a fuvardíjat?

A küldemény hosszúságát, szélességét, magasságát összeadom. Több küldemény esetében, mindegyik csomag méreteit (hosszúságát, szélességét, magasságát) külön-külön le kell mérni és ezeket a kapott méretadatokat kell összeadni. Abban az esetben, ha az összeg nem haladja meg a 300cm-t, akkor az alapdíjaink vannak. A 300cm túllépése esetén minden megkezdett 300 cm után ismétlődik a szállítási díj.

80Kg fölött szállítanak?

Egy darabból álló küldemény maximális súlya 80 kg lehet. Egy küldemény több terméket is tartalmazhat, ebben az esetben minden megkezdett 80 kg után ismétlődik a szállítási díj.

Milyen határidővel tudják vállalni a szállítást?

Küldemény felvétel a megbízás leadását követő 1-4 munkanap. Címzetthez szállítás A felvételtől számított 2-4 munkanap. Árufelvétel előtt telefonos egyeztetés történik, kiszállításról telefonon, vagy sms-ben értesítjük a címzettet a kiszállítást megelőző napon, vagy a kiszállítás napjának reggelén.

Szállítanak emeletre és jár plusz költséggel?

Az emeletre történő szállítás emeletes házak tág, biztonságos folyosóin, illetve lépcsőin valósítható meg. Lakáson belül emeletre szűk, keskeny, veszélyes lépcsőkön, csigalépcsőkön a káresemény és a sérülés elkerülése érdekében nem szállítunk. Az emeletre szállítás akkor jár plusz költséggel, ha a küldemény tömege meghaladja a 80 kg-ot.

Kell e segítséget biztosítani a rakodás során?

Nem szükséges. A küldemények mozgatásához két embert tudunk biztosítani és Ők végzik a rakodást.

Kinek kell fizetni a fuvardíjat?

Fuvardíjat minden esetben az áru felvételekor a feladó köteles kifizetni a sofőr kollégának készpénzben. Szerződő partnereink esetében külön elszámolás van (számlázás).

Előfordulhat, hogy nem hozzák el tőlem a küldeményt?

Ha a termék jellegéből, állagából, állapotából kifolyólag nem alkalmas a biztonságos szállításra, a sofőr az árufelvételi helyen megtagadhatja az árufelvételt. Ebben az esetben a Megrendelő köteles megfizetni a meghiúsult kiszállás díját, amely: Budapesten 2245 Ft, vidéken 3345 Ft.

Szükséges a Küldeményt csomagolni?

Csak biztonságosan becsomagolt áruért tudunk felelősséget vállalni, mely hungarocell, kartonpapír és él védő. Az Általános Szerződési feltételek 5-ös pontja kitér a törékeny termékek kezelésére, illetve a linken letölthető csomagolási útmutató megadja a szükséges instrukciókat a megfelelő csomagoláshoz.

Utánvétel kezelésre van lehetőség?

Utánvételre van lehetőség. Az utánvételi összeg rublikát ilyen estben pontosan kell kitölteni, mert a sofőr kolléga ezt az összeget fogja beszedni a vevőtől. Az utalás 4-5 munkanapot igénybe vesz.

Milyen költséggel jár az utánvétel kezelés?

Utánvétes küldemény esetén az utánvételi összegből von le a bank 3,4 ezreléket utaláskor tranzakciós költségként.

Kinek kell kitöltenie a megrendelőlapot?

Kizárólag az áru feladója (eladó) töltse ki, mert a HDT minden esetben a feladóval áll szerződéses viszonyban.

Lehet telefonon rendelni?

Telefonon sajnos nem lehet rendelni. A megrendelést a HDT honlapján, vagy a HDT saját alkalmazásában lehet leadni.

A megrendelőlapon a feladó adataihoz kinek az adatai kell, hogy kerüljenek?

A feladó adataihoz mindig az eladó adatai kellenek, a címzetthez pedig a vásárlóé.

Mi a következménye, ha a megrendelőlap hibásan kerül kitöltésre?

Amennyiben a megrendelőlap nem a valóságnak megfelelő paraméterekkel kerül kitöltésre, a szállítóink felülbírálhatják a fuvardíj összegét. Amennyiben nem létező adatokkal kerülnek megadásra a HDT felelősséget nem vállal. Ha a termék jellegéből, állagából, állapotából kifolyólag nem alkalmas a biztonságos szállításra, a sofőr az árufelvételi helyen megtagadhatja az árufelvételt. Ebben az esetben a Megrendelő köteles megfizetni a meghiúsult kiszállás díját, amely: Budapesten 2245 Ft, vidéken 3345 Ft.

Háromnál több küldemény esetében mi a teendőm?

Több megrendelőlap kitöltése szükséges, mivel 1 megrendelőlapra 3 csomagszámig lehet küldeményt feladni.