Garancia hosszabbítás
Hosszabbítsa meg készülékei garanciáját és nem kell aggódni a váratlan költségek miatt!
A HDT szolgáltatási kínálatában már elérhető a garanciális időszak hosszabbítása is, az Allianz kiterjesztett garanciabiztosítással. A biztosítás fedezetet nyújt a termék javítására vagy javíthatatlansága esetén pénzbeli megtérítésére a gyártói garancia lejárata után. A biztosítás tartós fogyasztási cikkekre köthető meg, köztük nagy értékű háztartási gépekre, elektronikai eszközökre.
Hogyan tudom megkötni?
Mikor tudom kérni a kiterjesztett garanciát?
Érdemes a kiszállítás és üzembe helyezés után rögtön megvásárolni a kiterjesztett garancia biztosítást, így nem feledkezik el róla. A kiterjesztett garancia csak a gyári garancia lejárta után lép életbe.
FONTOS! A biztosítás megkötésekor a készüléknek még legalább 180 nap gyári garanciával kell rendelkeznie.
Miért érdemes biztosítást kötni?
Pénzügyi védelmet nyújt: A kiterjesztett garancia a biztosítási összeg erejéig fedezi a javítási költséget vagy javíthatatlanság esetén pénzbeli térítést nyújt, mely megkíméli Önt a nagy és váratlan javítási számláktól.
Nyugalmat ad: Ha tudja, hogy egy termékre kiterjesztett garancia vonatkozik, nem kell aggódni a meghibásodások miatt.
Megnövelt viszonteladási érték: Az átruházható kiterjesztett garanciával rendelkező termékek vonzóbbak lehetnek a potenciális vásárlók számára.
Átfogó védelem: A kiterjesztett garancia fedezetet nyújt a mechanikai és elektromos hibákra a biztosítási szerződési feltételek szerint.
Költségvetés: A kiterjesztett garancia egy összegben történő kifizetésével elkerülheti a nagy, váratlan javítási számlákat.